Bejegyzés dátuma: 2012.11.07.

Szegedi osztálykirándulás

Először első nap Kiskőrösre mentünk, Petőfi Sándor szülőházához. Utána megnéztük a Közúti Emlékmúzeumot. Elmentünk Ópusztaszerre, ott először elmentünk a Feszty körképhez, nagyon gyönyörű volt. Csak ámultunk és bámultunk. Aztán a tanyasi iskolába mentünk. Nagyon jó volt, ott a tanár nagyon szigorú és vicces volt. Az óra után gólyalábaztunk a kertben. Mentünk a lovas- bemutatóra, de elmaradt az eső miatt, ezért bementünk a jurtákba. Elmentünk egy előadásra, ahol a nagy árvizet néztük meg egy terepasztalon. Este nagy viharban mentünk a szállásra, Szegedre. Ott megcsináltuk az ágyunkat. Másnap pedig elmentünk a Móra Ferenc Múzeumba. Munkácsy Mihály képeit néztük meg, meg Vágó Pálét. Utána elmentünk a játszótérre. Aztán mentünk ebédelni egy jó ebédlőbe. Elmentünk a Szegedi Dómba, a Péter bácsi sok érdekes dolgot mondott és felmentünk a legtetejére, én nagyon féltem, mert 46 m magason voltunk. Nagyon szép volt a kilátás. Este 18.00 órakor indult a busz Velencére. Jó volt a buszozás, mert a Nórival jót játszottunk. 20.00 órakor
értünk az iskolához. Ez volt a legeslegjobb kirándulás.